قاصدک غم دارم

غم آوارگی و دربدری غم تنهایی و خونین جگری

قاصدک وای به من ! همه از خویش مرا می‌رانند

همه دیوانه و دیوانه‌ترم می‌خوانند

قاصدک دریابم ! روحم عصیان‌زده و طوفانی است 

آسمان نگهم بارانی است

قاصدک غم دارم ! غم به اندازه‌ی سنگینی عالم دارم

قاصدک دیگر از این پس منم و تنهایی

و به تنهایی خود در هوسی عیسایی

و به عیسایی خود منتظر معجزه‌ای غوغایی

قاصدک حال گریزش دارم می‌گریزم به جهانی که در آن مستی نیست

پستی و مستی و بدمستی نیست


می‌گریزم به جهانی که مرا ناپیداست


شاید آن نیز فقط یک رویاست .. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط مریم در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:قاصدک,غم,خونین,مستی,دیوانه,سنگینی,

ساعت 16:22 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت